Still having fun - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Still having fun - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Still having fun

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

09 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello,

We zouden gisteren al een bericht plaatsen maar helaas lag de site er uit, dus een dagje later. We hebben verteld dat we donderdag in het Hardrock Hotel waren om te overnachten. 's avond hebben we gegokt maar helaas alleen maar geld verloren! Blijkt toch moeilijker te zijn dan gokken bij het Holland Casino, maar het was wel ontzettend leuk om mee te maken. Na een ontzettende lekkere nachtrust vertrokken we 's ochtends weer ditmaal richting Fort Lauderdale. ' s middags hebben we gewinkeld in een enorm groot winkel centrum Sawgrass Mail, we zijn hier wel drie uren geweest en elke winkel was weer leuk. 's avonds gingen we naar Bank Atlantic stadion voor een wedstrijd ijshockey. Aize wil daar nu even wat over vertellen voor de liefhebbers thuis:

Het ijshockey is op dit moment niet zo veel te zien op tv daar de meeste tijd naar het honkbal en american football gaan. Maar wij zijn naar de wedstrijd van de florida panthers tegen de Boston Bruins geweest. Samen met nog 19248 mensen. We hadden goede plaatsen rij 16 vanaf het ijs. Florida won met 8-3(ja ja Harry) een mooie wedstrijd met veel goals. Wel een vertekende uitslag daar florida een dag later weer verloor met 6-0 van atlanta. Als ik weer in nederland ben zal ik jullie de foto's en filmpjes laten zien. Ps groot nieuws hier dat de yankees weer niet verder gaan in de play-offs.

Marian:

Dat was aize zijn stuk over het ijshockey. Gisteren zijn we naar Miami geweest. Eerst naar Miami Beach en later nog naar Miami Bayside, hier veel toeristen. Vandaag zijn we naar Nationaal Park Everglades geweest om alligators te spotten en dat is gelukt! Na een reis van ongeveer 3 uur zijn we dus nu aangekomen vlakbij Kennedy Spacecenter. Daar gaan we niet naar toe want daar zijn we 2 jaar geleden al geweest. Morgen gaan we naar wederom een nationaal park waar als het goed is de Bolded Eagle te zien is. Daarna gaan we naar Daytona Beach en Daytona racepark waar elk jaar de grootste race van Amerika wordt gehouden. Hier wilde ik altijd al graag een keer naar toe. Dinsdag vertrekken we richting Orlando voor onze laatste week vakantie alweer. We vertoeven dan op Disneyterrein. Zoals jullie zien, we genieten nog met volle teugen en het weer is nog steeds super(het wordt wel iets minder warm).

Greetings van Marian en Aize

• 09 Oktober 2006 - 08:49

Leintje:

Ha leuk zo'n reisberhaal, even lekker gelezen met een kopje thee....Jeetje jullie gaan alweer bijna de laatste week in, dat gaat snel. Nog veel plezier. Het is hier smorgens koud en donker dus neem het zonnetje maar mee!

• 09 Oktober 2006 - 10:05

Appel:

klinkt allemaal zeer goed moet volgend jar denk ik ook maar met ed maar dat zal hem wel niet worden. waarschijnlijk toch maar weer gran canaria. maar ik vind de verhalen leuk om te lezen. groetjes van edwin

• 09 Oktober 2006 - 10:17

Jellie:

wat genieten jullie er van als ik die stukjes lees nou geniet nog maar even voor het weer voorbij is groetjes jellie

• 09 Oktober 2006 - 12:36

Harry:

Was de seizoensopenig nog spectaculair, Aize?
    De Flyers hebben hun eerste wedstrijd in en tegen Amsterdam verlaren met 6-5 na penaltyshots.

Nog heel veel plezier daar.