Goodbye Costa Daurada, hello Costa Brava - Reisverslag uit Cambrils, Spanje van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Goodbye Costa Daurada, hello Costa Brava - Reisverslag uit Cambrils, Spanje van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Goodbye Costa Daurada, hello Costa Brava

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

27 Mei 2011 | Spanje, Cambrils

Vandaag vertrekken we van park Cambrils. Een beetje ons tweede huis geworden de afgelopen twee weken. Wat een prachtig park, wat een prachtige weken hebben we gehad. Maar het is ook leuk om verder te trekken. Vooral omdat dat naar Blanes is. 1 van de bekende badplaatsen aan de Costa Brava waar we 10 jaar geleden voor het laatst zijn geweest. We zitten zelfs in hetzelfde hotel waar we toen ook verbleven. Toen vonden we het allemaal geweldig. Hoe zou het er nu toch uit zien, zoveel jaren later? Groot verschil nu al is dat er een klein meisje bij is die de komende nachten bij ons op de kamer slaapt. Hopelijk kunnen we genoeg rust pakken haha. We verblijven 4 nachten in Blanes en gaan dan nog 2 nachten naar Tossa de Mar in een all inclusief hotel. Zoiets hebben we nog nooit gedaan en dat wilden we toch een keer meemaken. Nog genoeg te doen in nog maar een week tijd. Zolang het weer mooi is, en dat is het zekers weten nog steeds, genieten we sowieso wel!

• 27 Mei 2011 - 06:52

Liselotte:

Oei wat gaat het snel. Je tweede hoofdstuk van de vakantie alweer!

• 27 Mei 2011 - 12:25

Coby:

Leuk om te lezen je verslagen, begrijp dat jullie wat oude herinneringen ophalen ROMANTISCH HOOR!!!! nog 1 week geniet ervan!!!
    liefs en dikke tuut voor Zoey

• 30 Mei 2011 - 17:20

Diana:

Ik ben benieuwd naar het volgende deel! Maar volgens mij staat ie er alweer op! Sorry, maar ik kom er echt niet eerder aan toe om te reageren. Ik heb afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeestje gehad! Was erg leuk maar jammer dat je er niet bij was. Maar goed, je bent er gelukkig bij op onze bruiloft! We hebben trouwens ook vanaf vrijdagmiddag geen internet en tv gehad, gelukkig doet hij het net weer!