All in - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu All in - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

All in

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

01 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Sinds twee dagen zitten we in een All inclusief hotel in Tossa de Mar. Bij het verlaten van Blanes hebben we ook een beetje het mooie weer achter ons gelaten, al is het vandaag wel weer zonnig. Gisteren was het 1 van de slechtste dagen qua weer, bijna de hele middag regen.

We zitten nu dus in een all inclusief hotel. Nog nooit zoiets gedaan dus het is allemaal even wennen. En ja, het heet all inclusief, dus je kan vanaf 10:00 tot 00:00 uur 's avonds eten en drinken bestellen maar de manier waarop de Engelsen daar mee om gaan is voor ons toch echt to much. Naast het ontbijt, lunch en diner staan ze de hele dag door patat, broodjes hamburger, tosti's en koekjes naar binnen te werken. Sommige Engelsen zitten hier al twee weken! Never nooit niet dat ik daar aan moet denken. Toegeven, leuk dat dat cocktailtje die ik graag mag drinken me nu niets extra's kost, en ik neem misschien 1 extra maar sta echt niet de hele dag te hijsen zoals de Engelsen. Ach, Aize zeiden tegen elkaar: hebben we dat ook een keer meegemaakt maar dit is niet het soort vakantie waar we blij van worden.

Vandaag vertrekken we uit Tossa en slapen nog 1 nacht in Castadeffels, waar we onze vakantie ook zijn begonnen. Morgen vliegen we dan 13:00 uur vanuit Barcelona terug naar Amsterdam en dan zitten drie weken er al weer op!

Bedankt voor het lezen van de berichtjes en hoop iedereen snel weer in het echt te kunnen spreken.

grt Marian, Aize en Zoey

• 01 Juni 2011 - 11:28

Liselotte:

Ja mate houden is belangrijk. En afstand houden van andere toeristen ook :-). Tot snel