Cash - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Cash - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Cash

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

05 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goedemiddag,

Hier weer een bericht van ons.
We zijn drie dagen op Sanibel geweest waar we een record temperatuur van 103 fahrenheit hadden, dit is gelijk aan 40 graden! Erg warm. We hebben dan ook vernamelijk verkoeling gezocht bij de zee. Vandaag zijn we via Everglades afgereisd naar Hollywood Florida vlakbij Miami. We overnachten in het Hardrock Hotel met een inmens groot casino, dus we gaan vanavond even een gokje wagen en deze overnachting misschien terug verdienen!!!! Nee alle gekheid op een stokje, het is een geweldig hotel, zo hebben we het nog niet eerder gezien. We zullen veel foto's maken zodat iedereen kan zien dat we niet overdrijven. Morgen gaan we naar Ft laudderdale en morgenavond gaan we een ijshockeywedstrijd bekijken. Zaterdag naar Miami en dan zondag weer meeer naar het noorden van de staat richting Daytona.

Het is hier nog steeds warm maar iets minder dan op Sanibel, verwend zijn we al he? We gaan nu een ronde maken door het hotel want er is heeeeel veeeel te bekijken. Waarschijnlijk over een dag of twee weereen bericht van ons.

Vele groeten van Aize en Marian
Rock On!

• 06 Oktober 2006 - 07:33

Leintje:

Jemig 40 graden, dat is ook wel erg warm!

• 06 Oktober 2006 - 21:04

Wietske:

He Marian en Eize

Ben vet jaloers! Nee hoor, blij dat jullie het zo leuk hebben, t is hier op dit moment echt herfst, maar over 2 weken zoek ik ook de warmte op!
    Groetjes

• 07 Oktober 2006 - 09:05

Mem En Heit:

Leuk om steeds iets van jullie te horen. Wij gaan naar de kermis. wij wensen jullie nog veel warme vakantiedagen.

Veel liefs.

• 08 Oktober 2006 - 12:07

Appel:

he marian lekker temperatuurtje. wij zijn vanacht weer thuis gekomen en het was op gran canaria ook zeer lekker weer. alle tien dagen tussen de 30 en de 35 graden ook snachts was het lekker warm zo rond de 25 graden. lekker gefeest en geluierd. ik hoop dat jullie vakantie ookzo geslaagd zal zijn als de onze. groetjes en tot horens.