Warm warm warm - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Warm warm warm - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Warm warm warm

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

02 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo iedereen,

Zoals beloofd is hier weer een bericht vanuit de States van ons. We zitten nu in de plaatstelijke bibliotheek gratis te internetten!!!!We hebben inmiddels Los Angeles achter ons gelaten. Gisteren zijn we om 20.30 vertrokken van Disneyland naar LAX Airport. We vlogen om 00.30 naar Atlanta. Daar kwamen we om 04.30 aan, maar omdat we weer in een andere tijdzone zitten ging de klok 3 uur vooruit. We vlogen dan ook om 8.30 naar Fort Myers. De reis ging allemaal verspoedig. Nu zitten we dus dan op Sanibel Island, een stukje paradijs op aarde. De lekkere temperatuur van Los Angeles hebben we nu ingeruild voor tropische temperaturen van 30 graden en dat is even wennen, maar ons hoor je zeker niet klagen! De eerste 4 dagen van onze vakantie zijn omgevlogen. Disneyland is net zo geweldig als de andere disneyparken. De meesten zullen wel denken, het is toch allemaal het zelfde? Ja en nee. Veel is hetzelfde maar er is nog genoeg dat anders is. Andere parades en shows. We hebben zelfs een show gezien vanaf een balkon onder het genot van dessert!!! Nog even een leuk weetje. We hebben een auto gehuurd. Dit hadden we in Nederland al gedaan en we dachten dat we net zo'n auto zouden krijgen als anders, een gewone vierdeurs. Wat schetste onze verbazing dat we inenen een SUV mochten uitzoeken! SUV is dus een.....beetje jeepachtige auto, echt groot en Amerikaans maar helemaal geweldig alleen weet ik nog niet of ik er wel in ga rijden want hij is echt groot. De komende dagen blijven we op Sanibel. We gaan lekker een paar dagen uitrusten en van de zon, zee en het strand genieten. Na drie dagen gaan we richting de Everglades(nationaal natuurpark) en Hollywood Florida waar we gaan overnachten in het Hardrock Cafe Hotel. Tegen die tijd hoop ik dat we weer wat van ons kunnen laten horen.

Groeten Marian en Aize
we have fun in the sun!

• 03 Oktober 2006 - 06:55

Mirjam:

Heeey!! Oooh, ik ben echt wel vet jaloers!!
    Tis hier herfst...... bah!

Have fun!!

Mirjam

• 03 Oktober 2006 - 08:07

Harry:

Kan Aize er wat tegen? Al die hitte.
    Nog heel veel plezier in Florida.