Veilig geland - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

27 September 2006 | Verenigde Staten, Los Angeles

Goedemorgen mensen,

Na een lange reis zijn we aangekomen in Los Angeles. Het is nu 16:13 in de middag en we hebben ingecheckt in ons hotel, Disneyland hotel. Echt een prachtig hotel. De reis is echt super verlopen. We werden woensdag ochtend om 05.00 uur door een pendelbus bij ons hotel in Amsterdam opgehaald en deze bracht ons naar Schiphol. Om 7.15 vertrokken we naar Londen. Daar kwamen we 7.30 engelse tijd aan. Om 10.00 vertrokken we weer verder naar Los Angeles en kwamen om 12.30 uur amerikaanse tijd aan op LAX airport. Hier heeft wederom een pendelbus ons opgehaald en naar het hotel gebracht. Nu zijn we de omgeving aan het verkennen. Het weer is geweldig! We mogen nog niet het Disneyland park op want onze parkkaarten gaan pas morgen in, maar dat maakt niet uit. Kunnen we het nog even rustig aan doen. Dit was ons eerste bericht vanuit Amerika. Waarschijnlijk laten we zondag of maandag weer wat van ons horen.

Groeten marian en aize

• 27 September 2006 - 23:19

Leintje:

Groeten aan Goofy!

• 28 September 2006 - 07:38

Siemen En Maaike:

Hoi vakantiegangers,
    fijn dat het begin van de reis al goed is verlopen. Jullie lekker genieten en wij zijn op dit moment al weer hard aan de slag.
    Siemen is ook nog verkouden geworden van het weekendje weg, ik hoop dat jullie nergens last van hebben. Heel veel plezier in Disneyland, maar dat gaat jullie denk ik wel lukken!
    Groetjes Siemen en Maaike

• 28 September 2006 - 12:23

Fam. Breur:

Hee hallo!

Vanuit het hoge noorden de groetjes en heeeel veeel plezier daar.. en rustig aan he??!
    doeii Erik en Gerda

• 28 September 2006 - 18:44

Jellie:

geweldig en heel veel plezier

• 29 September 2006 - 17:08

Mama:

in mijn verzameling ontbreekt een olifantje van Amerika. liefs en groetjes van papa en mama

• 29 September 2006 - 17:52

Yvon:

... Fijne vakantie...of hadden we dat al gezegd??!
    groetjes L&Y

• 30 September 2006 - 18:51

Liselotte:

Reageren op Hyves of hier? Deze keer dus hierop. Ongelooflijk dat jullie nu in Amerika zijn. Ik lees je bericht wat laat dus inmiddels heb je Mickey vast alweer gezien. HAve fun!

• 01 Oktober 2006 - 05:20

Neta:

Hey...

Sorry voor mn late reactie. Heel veel plezier en geniet van jullie vakantie!

• 02 Oktober 2006 - 09:21

Coby:

sorry een beetje laat, fijn datde reis goed is verlopen, geniet nu maar lekker!!!!!liefs en groetjes leo en coby