Nog maar1 week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Nog maar1 week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Nog maar1 week

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

10 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Beste mensen,

Tja, het aftellen is al weer begonnen1 Helaas nog maar 1 week te gaan en dan zit de vakantie er al weer op. Maar gelukkig is het no niet zover. Zoals we zondag lieten weten zouden we maandag naar een nationaal park om de bald eagle te zoeken, helaas hebben we deze niet kunnen vinden en wij twijfelen er zelfs aan of zij wel in dit gebied voorkomen of dat het gewoon een lokkertje is voor toeristen. Maar wat we wel hebben gezien zijn manatees(zeekoeien) in het wild. Manatees zijn ongelovelijke lompe maar zeer goed aardige en vriendelijke zeezoogdieren met maar 1 vijand en dat is de mens die zijn leefomgeving vernietigd met zijn vervuiling en uitbreiding voor woonruimte. Er zwom wel een kudde van zo'n 20 manatees in de rivier waar wij stonden en het was echt een geweldige ervaring! Vervolgens zijn we afgereisd naar Daytona International Speedway, wauw! Dit was ook helemaal geweldig. We hebbem een rondleiding over de racebaan gehad en zelfs even op de tribune gezeten. Op de tribunes is plaats voor in totaal 157.000 man en dan te bedenken dat tickets voor de 500 races of de indycar races maanden van tevoren zijn uitverkocht! Na de bezichtiging zijn we op zoek gegaan naar ons hotel op Daytona Beacht. Hier komen elk jaar in de voorjaars vakantie duizenden studenten tesamen voor Springbreak, echter konden wij niet ervaren wat zij nou zo mooi aan Daytona Beach vinden want het viel ons een beetje tegen, vooral als we het vergelijken met Miami Beach. Vandaag zijn we bij een piepklein dierentuintje geweest en toen op weg naar Orlando. We zitten nu op de 11e etage van Best Western op onze hotelkamer gratis te internetten! Morgen stappen we de wondere wereld van Disney binnen, we zijn vooral erg benieuwd naar ons hotel bij Aninal Kingdom. We proberen binnenkort weer een berict achterlaten maar we weten niet zeker of dit zal lukken. Het is leuk om iets van ons te laten horen en vooral leuk om een reactie terug te krijgen. Iedereen bedankt!

Groeten marian en aize

• 10 Oktober 2006 - 20:23

Appel:

he marian klinkt allemaal zeer goed en zeer leuk. makkelijk dat graits internetten wou dat wij het gratis konden doen. tot horens

• 10 Oktober 2006 - 20:30

Erik En Gerda:

hoi hoi! zo wat gaat t snel he? Maar zo te horen vervelen jullie je geen moment haha.. klink echt super man en heel veel plezier in Disney land doei doei groetjes ons

• 10 Oktober 2006 - 20:38

Wietske:

Nog maar 1 week, wat gaat de tijd toch snel, nog maar lekker genieten en Marian pas goed op jezelf!

• 10 Oktober 2006 - 21:41

Stien:

Ik vind het écht ontzettend leuk om alles van jullie reis te lezen. Geeft me in ieder geval stof tot nadenken om in de (nabije) toekomst ook naar Amerika te gaan!

Liefs Stien

• 11 Oktober 2006 - 08:06

Esther:

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Geniet er van en veel plezier in disney land.

Groet esther

• 11 Oktober 2006 - 08:20

Hoi Aize En Marian:

Moeten wij ook maar weer eens een berichtje achterlaten. Zo te lezen hebben jullie weer een topvakantie! Heel veel plezier nog de laatste week en we zullen binnekort de foto's wel zien.
    Groetjes Siemen en Maaike

• 11 Oktober 2006 - 10:43

Wilma:

nog maar één week? wat gaat dat snel man! time flies when you're having fun..

• 11 Oktober 2006 - 12:38

Papa En Mama:

Lieve marian en aize
    Wat gaat de tijd snel.Geniet van deze laatste week. Groetjes en liefs
    papa en mama

• 11 Oktober 2006 - 12:52

Jellie:

geweldig dat jullie daar veel te zien hebben geniet er nog maar even lekker van groetjes jellie

• 11 Oktober 2006 - 20:11

Neta:

Hey peepz,

Jaahaa het gaat snel he?! Ik vind de laatste week van mn vakantie héél snel ging. Balen dat ik weer terug moest :( Tja...

• 12 Oktober 2006 - 09:48

Coby:

fijn dat alles goed met jullie gaat er er volop van genieten en beleven. liefs en groetjes leo en coby.
    P.S marian geef pluto een knuffel van mij!!!!!!!!

• 13 Oktober 2006 - 13:54

Liselotte:

Liep een beetje achter met je berichten lezen. Ik vroeg me al af waarom ik toch nik shoorde. Maar was dus vergeten dat ik dan wel mijn hotmailmoet bekijken, duh. Kijk steeds alleen maar op hetnet. Maar goed nu weer bij. Geniet van je laatste week!!!