kerst vieren@Disneyland Paris - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu kerst vieren@Disneyland Paris - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

kerst vieren@Disneyland Paris

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

27 November 2006 | Nederland, Leeuwarden

Iedereen heeft afgelopen nazomer kunnen genieten van de verhalen over onze vakantie naar Amerika. Binnenkort gaan we weer een reisje maken. Weliswaar niet zo ver als de vorige keer en ook niet zo lang, maar toch nog over de landsgrensen heen. Dit jaar gaan wij kerst vieren in Disneyland Paris met al onze Disney vriendjes. En aangezien mijn reis dagboek nog online is dacht ik, ik vind het leuk om iedereen hier ook over te vertellen en mee te laten genieten. Nog 5 weken en dan vertrekken we met onze auto vroeg in de ochtend richting Parijs voor 5 dagen fun in the snow!

Gr Marian

• 27 November 2006 - 14:24

Leintje:

Super leuk. Ha ha toen ik het bericht in mijn mailbox zag, dacht ik dat het een uitnodiging was............

• 27 November 2006 - 14:48

Liselotte:

Leuk!

• 27 November 2006 - 15:40

Appie:

toe maar weer net naar amerika en zo geweest en nu weer naar disney. ik gun het jullie van harte en zal ook deze keer jullie verslag weer bijhouden. groetjes appel