Wij zijn weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Wij zijn weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Wij zijn weer thuis!

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

19 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Om alles in stijl af te sluiten plaats ik nog 1 laatste bericht.

We zijn inmiddels weer terug in Nederland en dat was even slikken, al is het hier nog steeds wel warm voor de tijd van het jaar maar nog een heel groot verschil met Florida en dus toch even wennen. Vanmiddag om twee uur ongeveer waren we weer thuis en hebben vanmiddag Rancho ook weer opgehaald. Hij ging bijna uit zijn dak en wij waren ook erg blij om hem weer te zien.

De laatste twee dagen hebben we nog erg naar ons zin gehad. Wij blikken terug op een geweldige vakantie. We hebben prachtige dingen gezien. We hebben zelfs nog Halloween feest mee gemaakt in Disneyworld en dat was wel ontzettend lachen(2 zakken vol met snoep opgehaald), we hebben nog een optreden gezien van de famous Beach Boys, mooie natuur gezien en ontzettend uitgerust!! Aize en ik bedanken jullie voor de interesse die jullie hebben getoond en hopen dat jullie veel plezier hebben beleefd aan het lezen van onze verhalen en dat jullie het gevoel gehad hebben er toch een beetje bij geweest te zijn. Voor ons is dit voorlopig de laatste verre reis. Er staan ons een hoop nieuwe dingen te wachten waar we met veel plezier naar uit kijken. Foto's en filmateriaal van onze vakantie zijn zo snel mogelijk voor iedereen te bekijken.

groeten marian en aize

we gaan zo slapen, want we hebben een beetje last van jetlag!

• 19 Oktober 2006 - 20:06

Leintje:

Welkom terug! Kom maar gauw jammen dan krijg je het lekker warm!

• 19 Oktober 2006 - 20:37

Jellie:

welkom thuis en rust nog maar even lekker uit groetjes jellie

• 19 Oktober 2006 - 20:56

Stien:

Fijn dat jullie zo´n geweldige vakantie hebben gehad. Geniet nog maar even van je vrije dagen voordat je weer moet werken. Wel leuk voor ons natuurlijk om je weer te zien"

Liefs Stien

• 20 Oktober 2006 - 07:36

Mirjam:

Tja, aan al het goede komt een eind. Maar gelukkig hebben jullie nog genoeg waar je je op kan richten! En werkse maar weer dan de volgende week... Of heb je nog een weekje??

xxxxx

• 20 Oktober 2006 - 08:39

Esther:

welkom thuis en tot snel
    groetjes

• 20 Oktober 2006 - 09:23

Erik En Gerda:

Alle leuke dingen gaan altijd zo snel he?? Maar fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en dat jullie een super vakantie hebben gehad! We spreken snel even wat af!!! tot horens en doe eerst maar even lekker rustig aan groetjes van ons

• 20 Oktober 2006 - 10:54

Wietske:

welkom thuis! ik moet vanmiddag nog even werken en dan inpakken en morgen naar Turkye!!!

• 20 Oktober 2006 - 13:07

Wilma:

welkom thuis. nog even lekker bijkomen en nagenieten voordat je weer aan het werk moet...

• 15 November 2006 - 21:18

Cynthia:

Een beetje laat, maar toch nog een reaktie van mij. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. 't was leuk om je verhalen te lezen. Groetjes Cynthia.