vacaciones en España - Reisverslag uit Tarragona, Spanje van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu vacaciones en España - Reisverslag uit Tarragona, Spanje van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

vacaciones en España

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

12 Mei 2011 | Spanje, Tarragona

Ola,

een kort berichtje vanuit het zonovergoten Spanje. Na een geslaagde vlucht met de KLM, ook voor Zoey voor wie het de eerste keer was, kwamen we gisteren aan op Barcelona airport. We hebben onze huurauto opgehaald, een opel corsa vierdeurs. een leuke auto, groot genoeg voor ons. We hadden een hotel geboekt in Castelledefels, een stadje ongeveer 10 km vanaf Barcelona. We konden namelijk niet meer naar Cambrils waar we ons huisje hadden geboekt. Na een onrustige nachtrust, lees: Zoey op de kamer en flink rumoer op straat(voetbalclub Barcelona werd gisteravond namelijk landskampioen en dat vierden ze ook in Castelledefels met vuurwerk en getoeter) zijn we vanochtend weer vertrokken naar Tarragona. We mochten gelijk het huisje al in en dat was wel fijn. Na het uitladen van de bagage enz, konden we het park dan gaan bekijken. En wat een park is het! Bungalows in vrolijke kleuren, mooie zwembaden tegen een prachtige blauwe lucht, ha wat wil je eigenlijk nog meer. vandaag hadden we een heerlijke temperatuur van 25 graden en dat blijft de komende dagen ook nog zo. Morgen hebben we nog een rustdag in gedachten en dan zal zaterdag waarschijnlijk ons eerste tripje Tarragona bezichtigen zijn. Tarragona is een oude Romeinse stad, er staan ook nog veel gebouwen uit die tijd, dat belooft dus wat.

We houden jullie op de hoogte.

grt Marian, Aize en Zoey

• 12 Mei 2011 - 19:55

Appie Hartman:

He marian aize en zoey heel veel plezier daar in spanje....

• 13 Mei 2011 - 07:44

Edith $.:

25 graden, heerlijk!
    Maar lekker genieten.
    Gr. Edith

• 13 Mei 2011 - 08:31

Anja:

Hey Marian, Aize en Zoey,

Geniet van Spanje! Ik heb het er heerlijk gevonden. Helaas zijn wij vorige week niet gegaan, maar het staat op de planning voor de herfstvakantie. En ik zal je reisverslagen lezen, dat vind ik zo leuk van deze tijd met zoveel communicatiemogelijkheden.
    Liefs

• 14 Mei 2011 - 08:35

Papa En Mama:

Wat leuk om op deze manier iets van jullie te horen.
    Bericht aankomst is goed overgekomen.
    Fijne vakantie verder.
    Liefs en groetjes

• 14 Mei 2011 - 16:14

Yvon:

Hey Aize, Marian en Zoey,
    Klinkt goed. In NL is het vandaag maar 15 graden....
    Fijne vakantie!

• 15 Mei 2011 - 13:30

Diana:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Voor en met Zoey is het toch wel een beetje spannend! Gelukkig is het maar een kort vliegtripje. Ik zal even kijken of er al wat foto's opstaan van dat mooie park!