Nog 4 dagen - Reisverslag uit Sanibel Island, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen - Reisverslag uit Sanibel Island, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen

Door: Aize

Blijf op de hoogte en volg Marian

09 Mei 2018 | Verenigde Staten, Sanibel Island

Het is intussen Dinsdagavond hier op Sanibel Island. Want daar zijn we intussen beland. Afgelopen Zaterdag hebben we Disney World verlaten. Via het binnenland van Florida (een hele andere wereld als de glitter en glamour van Disney). Hier zijn geen grote huizen en al helemaal geen geld.

Tijdens de autorit van ongeveer 3 uur werd het steeds donkerder, en toen we in de buurt van Sanibel kwamen begon het te gieten....buien in Florida kunnen echt stortbuien zijn. Regen hadden en hebben ze echt nodig in deze regio. Veel poelen staan droog en alles is dor.

Sanibel daar zijn we nu, we genieten van het weer(iedere dag minimaal 31), de natuur en het starnd. De dames hebben al veel schelpen gevonden.

We hebben fietsen gehuurd en ontdekken op de fiets iedere dag een deel van het eiland.

In de natuur hebben we aligators, zeekoeien, dolfijnen, roggen en een vangst van een heuze Haai gezien.

Nou dit was het eerst wel, als alles gaat zoals verwacht dan zijn we zondag weer thuis.....Maar eerst gan we nog even genieten.....

Vrijdag naar het ijshockey en morgen mogelijk naar het honkbal dus de sport(die iedere avond op tv is NHL en NBA) zit ook prima op schema...

Greetz

Marian, Zoey en Aize