laatste dagen Amerika - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu laatste dagen Amerika - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

laatste dagen Amerika

Door: Marian Kramer

Blijf op de hoogte en volg Marian

02 Mei 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Nog 4 dagen voordat we weer naar koud Nederland vertrekken. Het weer is hier nog steeds heerlijk. Al hebben we vorige week een paar erg warme dagen gehad van 36 graden. Het beste wat je kan doen is dan ergens aan het water verblijven. Dat hebben we dan ook gedaan. Donderdag waren we de hele dag in Discovery Cove. Heerlijk zwemmen, snorkelen, relaxen. En daar merkte je niets van de warmte. De vrijdag zijn we naar wederom een naturetrail geweest. Dit keer reden we in de auto door een gebied waar wederom slangen, veel vogels en alligators te zien waren. De Circle B Bar reserve vonden we mooier. In de avond zijn we voor de verandering eens bij een honkbalwedstrijd geweest. Meestal gaan we naar een ijshockeywedstrijd maar het was nu wel eens tijd voor wat anders. Dus gingen we naar de Florida Fire Frogs. We hadden kaartjes vrij vooraan. Op vrijdag hebben ze ook na de wedstrijd nog eens een vuurwerkshow. Was een hele belevenis. Zaterdag hebben we wat uitgeslapen en zijn we naar Disney Springs geweest. Dat was voorheen Downtown Disney. Dit is helemaal opgeknapt en ziet er picobello uit. De afgelopen dagen natuurlijk weer vooral in de Disneyparken geweest. Morgen is onze laatste dag dat we Disney doen. We gaan donderdag nog voor twee nachten naar Sanibel Island. En dan zaterdagmiddag weer terug vliegen. Dan zitten twee en halve week Florida er weer op. Tot vast een volgende keer!

• 03 Mei 2017 - 09:14

Papa En Mama:

Lieve allemaal

Wat een prachtige vakantie.
    Het is hier koud.
    Fijne reis terug naar Leeuwarden.

liefs en groetjes papa en mama

• 03 Mei 2017 - 10:54

A. Kramer:

Hallo Marian, Aize en Zoey,
    Wij hebben genoten van jullie belevenissen. Nog een fijne vakantie op Sanibel Island en pas maar op voor de haaien. Een goede reis terug naar Nederland. Het is hier koud, maar het lijkt qua temperatuur wel iets beter te worden de komende dagen.
    Groetjes,
    Mem en Heit