Florida en Disneyworld - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Florida en Disneyworld - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Florida en Disneyworld

Door: Marian Kramer

Blijf op de hoogte en volg Marian

22 April 2017 | Nederland, Leeuwarden

Inmiddels zijn we al meer dan een week op pad. Vorige week waren we nog in een koud Disneyland Parijs. De temperatuur was daar echt niet veel beter dan in Nederland. Gelukkig zaten we in een mooi appartement en zoals altijd was het in Disneyland zelf ook goed vertoeven. Omdat ze 25 jaar bestaan was het park mooi feestelijk aangekleed en was er een nieuwe parade en een nieuwe avond show. Donderdag zijn we via Bremen naar Frankfurt gevlogen om uiteindelijk aan te komen in Miami met, hoe kan het ook anders, prachtig weer. Daar een heerlijke nacht geslapen in een mooi hotel. Gisteren in onze huurauto naar Orlando gereden. Daar zitten we nu 2 nachten in een hotel vlakbij Disneyworld. Morgen gaan we dan eindelijk naar ons gehuurde huis en hebben we iets meer ruimte. Dan gaan er ook wat andere uitstapjes plaats vinden. De temperatuur is vandaag 32 graden. Best uit te houden hoor. Later meer!

Groetjes Marian, Aize en Zoey

• 23 April 2017 - 09:47