Arrived - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Arrived - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Arrived

Door: Marian Kramer

Blijf op de hoogte en volg Marian

25 April 2015 | Verenigde Staten, Orlando

4:27

Dat is de tijd bij ons. In Nederland is het nu 10:30 uur. We zouden moeten slapen maar zijn al wakker. We moeten nog even wennen aan het tijdverschil. Na een lange maar wel goed verlopen reis zijn geland!! Daarna nog een huurauto uitzoeken. Zoey heeft1 uitgezocht. Het is een SUV Chevrolet Traverse. Man man, in die auto kan je gewoon wonen hoor. Temp is hier ach 29 graden, daar doen we het wel voor hoor. Vandaag, over een paar uur, als Amerika ook wakker wordt, gaan we boodschappen halen bij de Aldi. We blijven wel Nederlanders he, goedkoop winkelen bij iets vertrouwds. Dan stappen we in onze klasbakauto en rijden dan in 3 uurtjes naar Sanibel Island. Klein schiereilandje van Florida, een klein paradijsje op aard. Prachtige natuur en het eiland is bekend om de schelpen. Vanwege een bepaalde stroming spoelen daar de meest prachtige en mooie schelpen aan. Dat willen we zien natuurlijk. Ook zwemmen daar dolfijnen in de zee en er schijnen zelfs schildpadden te zijn die op bepaalde stukken van het strand hun eieren leggen. Het is niet de bedoeling dat we dat gaan opzoeken, we laten de natuur natuurlijk gewoon zijn gang gaan. We blijven hier zo'n 5 dagen. We zullen jullie nog wel het 1 en ander laten zien hoe mooi het hier is. Wij wensen in iedereen alvast een mooie koningsdag toe. Voor nu: See you later guys!

Greetings Marian, Aize en Zoey

• 25 April 2015 - 12:21

Diana:

Leuk! Ben benieuwd naar de mooie plaatjes!