Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Disney

Door: Marian Kramer

Blijf op de hoogte en volg Marian

02 Mei 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo iedereen,

Inmiddels zitten we nu bijna een week in Orlando. Nog maar drie dagen Disney World. Dan zitten we nog een weekje op Sanibel.

Het weer is is hier nog steeds heerlijk, nog geen spatje regen gehad. De temperatuur is zo rond de 30 graden met een lekker briesje erbij. Dat is wel fijn anders zou het erg benauwd zijn.

Disney World is nog steeds erg leuk. We plannen onze dag zo in dat we meestal vroeg opstaan en dan proberen zoveel mogelijk attracties te doen. Meestal lunchen we nog even en dan tegen uurtje of 1 gaan we terug maar ons hotel.

We verblijven dit jaar in een Disney hotel: Port Orleans French Quarter. Dit hotel heeft de sfeer van het oude Port Orleans. Een prachtig hotel. Heel gemoedelijk. We maken dit jaar voor het eerst gebruik van Disney Dinningplan. Hiermee maak je gebruik van eten op het park of hotel. Je kan elke dag twee maaltijden kiezen. dus of ontbijt en lunch of lunch en dinner en 2 snacks op een dag. Snacks is een ijsje of iets te drinken. De restaurants geven zelf aan of je gebruik kan maken bij hun van dit Dinningplan. Ik moet zeggen dat het goed werkt.

Disney World zelf verveeld ook nog steeds niet al is het wel leuk dat er een nieuw gedeelte is wat we nog niet gezien hadden. Pandora World of Avatar, geïnspireerd op de film Avatar. Wachtrijen van 170 minuten bij de attractie Flight of Avatar is niets. Gelukkig hadden we een fastpass voor deze attractie zodat we hem toch snel konden doen en het mag gezegd worden: Een prachtige attractie. Ik ga weer verder met genieten van het weer. Tot de volgende keer.

Groetjes Arian, Aize en Zoey