Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Florida

Door: Marian Kramer

Blijf op de hoogte en volg Marian

28 April 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Goedemiddag iedereen,

Het is nu 28 april 15:54 uur in Florida. Voor de thuisblijvers even een berichtje. We zijn inmiddels nu een dag in Orlando. We hebben een erg goede vlucht gehad vanaf Düsseldorf. Het overstappen op Heathrow London ging gelukkig ook zonder problemen. Na een vlucht van 9 uur kwamen we om13:30 uur aan op Miami. Natuurlijk eerst nog langs de douane en de huurauto regelen. Uiteindelijk kwamen we tegen 18:00 uur bij het hotel in Fort Pierce aan. De volgende dag verder gereden naar Orlando. De nacht wel aardig goed door gekomen, zo rond zes uur wakker.

Gisteren was onze eerste dag in Wat Disney World en konden we inchecken ij ons hotel Port Orleans French Quarter. We hebben een mooie ruime kamer en zitten vlakbij het centrum. Het weer is hier uiteraard heerlijk, vandaag volop zon en zo rond de 30 graden. We zijn al aardig bruin aan het worden ;-) We genieten nu al van de sfeer van Disney en het heerlijke weer. We gaan zo eten en weer naar het park, Zoey en Aize hebben even gezwommen bij het hotel, voor attracties en de avondshow. Tot de volgende keer.

Groetjes Marian, Aize en Zoey

• 30 April 2018 - 12:20

Papa En Mama:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Heel veel plezier deze vakantie.
    Groetjes en liefs mama en papa