Circle B Bar Reserve - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu Circle B Bar Reserve - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marian Kramer-van der Ploeg - WaarBenJij.nu

Circle B Bar Reserve

Door: Marian Kramer

Blijf op de hoogte en volg Marian

25 April 2017 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag de dag begonnen met een prachtige ochtendwandeling in het Circle B Bar Reserve. Dit is een 1,267 acre groot natuur gebied waar diverse trails(wandelingen) door heen lopen. Er is een diversiteit aan dieren te zien waaronder bobcats, otters, beren, vogels, alligators, vlinders, slangen en schildpadden. We hebben de Alligator Aley gelopen, een lakeside wandeling. Wat een prachtige wandeling was dit. We bleven maar o kijk daar en daar roepen. Zoveel vogels, alligators en andere diertjes. Het was er lekker rustig. We kwamen af en toe wat andere bezoekers tegen die ons soms wezen op dieren die we nog niet hadden gezien of er wat informatie over gaven. Erg leerzaam en voor we het wisten waren we 2 uren verder en was de wandeling voorbij. Maar die had van mij zo wel uren mogen duren! Naast Disney World en het mooie weer is dit waarom we ook zo van Florida houden!

• 26 April 2017 - 09:21

Mama En Papa:

Bijzonder mooie foto's.
    Geniet verder van jullie vakantie.

Groetjes,
    Mama en Papa.